Hoe kan ik het gedetailleerd overzicht verwijderen op mijn factuur/aanrekening?

Dankzij het gedetailleerde overzicht zie je alle details van je verbruik (gesrpekken, sms'en en dataverbruik). Dit overzicht activeer/deactiveer je gemakkelijk. 

Opgelet: enkel met de digitale aanrekening/factuur kan je een gedetailleerd overzicht ontvangen. Op de papieren versie staan deze details niet meer vermeld. Meer weten over de digitale aanrekening/factuur.

Het gedetailleerde overzicht activeren/deactiveren

Je consulteert je elektronische factuur/aanrekening in My BASE of in de My BASE-app

Wil je de details ook van je elektronische factuur/aanrekening verwijderen, dan pas je dit aan bij je factuurinstellingen in My BASE (vink de optie “gedetailleerde factuur/aanrekening” uit).

Belangrijke info:

Het uitschakelen van het gedetailleerd overzicht (genaamd “gedetailleerde factuur/aanrekening”) is van toepassing op al je volgende facturen/aanrekeningen. Eens uitgeschakeld, is het niet meer mogelijk om de details op te vragen van de al ontvangen facturen/aanrekeningen. Je kunt het gedetailleerd overzicht later opnieuw inschakelen. Deze wijziging is enkel van toepassing op je volgende facturen/aanrekeningen, meer bepaald de facturen/aanrekeningen die je ontvangt na de wijziging.