Je simkaarten

Je hebt geen mobiele lijnen.
Je lijn is tijdelijk geblokkeerd waardoor je dit momenteel niet kan aanpassen.
Activeer je nieuwe simkaart hieronder.
Informatie over je simkaart

{{ctrl.selectedAccount.label}}

{{ctrl.selectedAccount.pin}}

{{ctrl.selectedAccount.puk}}

{{ctrl.selectedAccount.iccid}}

Nieuw

Voeg een bijnaam toe

{{ctrl.selectedAccount.name}} Edit

Informatie over je eSIM
Actief
Deze simkaart is geblokkeerd Nieuwe simkaart aanvragen
Deze simkaart is geblokkeerd (bv. door een onbetaalde aanrekening). Je kan momenteel geen aanpassingen doen.
Je aanvraag om je simkaart te blokkeren is goed ontvangen. Het kan even duren voor je dit ook ziet op deze pagina.
We hebben de vraag gekregen om je simkaart en eSIM te blokkeren. Het kan eventjes duren voor je dit hier ook kan zien.
Je vroeg ons om je simkaart te deblokkeren. Die aanvraag wordt nu verwerkt. Het kan even duren voor je op onderstaande pagina de aanpassingen ziet.
Deze simkaart kan niet opnieuw worden toegewezen omdat deze reeds gekoppeld is aan een uitnodigingsverzoek
De details van het uitnodigingsverzoek kunnen worden bekeken hier
Simkaart toewijzen
Kies een lid om aan nummer toe te wijzen {{ctrl.selectedAccount.mobile}}
profile
{{assignee.firstname}} {{assignee.lastname}}
create user
Gebruiker uitnodigen

{{ctrl.oldSimAccount.label}}

{{ctrl.oldSimAccount.mobile}}

{{ctrl.oldSimAccount.pin}} (initieel)

{{ctrl.oldSimAccount.puk}}

{{ctrl.oldSimAccount.sim}}

Huidig

Voeg een bijnaam toe

{{ctrl.oldSimAccount.name}} Edit

Simkaart activeren

{{ctrl.selectedAccount.label}}

{{ctrl.selectedAccount.mobile}}

{{ctrl.selectedAccount.pin}} (initieel)

{{ctrl.selectedAccount.puk}}

{{ctrl.selectedAccount.sim}}

Voeg een bijnaam toe

{{ctrl.selectedAccount.name}} Edit

Informatie over je eSIM
Status
Actief

Wijs de simkaart opnieuw toe aan een andere gebruiker.

SIM opnieuw toewijzen

Wijs de simkaart toe aan een andere gebruiker.

Simkaart toewijzen

Blokkeer alle uitgaande gesprekken, sms'en en mobiele data.

Blokkeer simkaart

Blokkeer eenvoudig en tijdelijk bepaalde diensten zoals gesprekken, sms'en en mobiele data in België of in het buitenland.

Blokkeer een dienst

Vraag een nieuwe simkaart aan, met behoud van je huidige mobiele nummer. Je ontvangt je nieuwe simkaart met de post.

Nieuwe simkaart aanvragen

Je kan de eSIM-functionaliteit activeren om het gebruik van je mobiele diensten met uw Smartwatch mogelijk te maken.

Ben je zeker dat je deze simkaart wil blokkeren?

Met een geblokkeerde simkaart kan je niet meer bellen, sms'en en surfen. Je kan wel gesprekken en sms'en ontvangen.

Simkaart deblokkeren

Toch nog vragen?

FAQ

Vindt uw antwoord in onze veelgestelde vragen.

Contacteer ons

Stel uw vraag via het contactformulier.

My BASE-app

Download de My BASE-app en beheer uw BASE-account via uw smartphone.