Hoe je prepaidkaart herladen?

Eerst even dit

Om te beginnen heb je een herlaadkaart nodig.

  • Heb je nog geen prepaidkaart? Koop er één via de website!
  • Een nieuwe prepaidkaart ontvangen? Activeer ze voor je gaat opladen.

Herladen kan op de volgende manieren

Om snel te herladen, gebruik de My BASE-app. Volg daarna deze stappen:

  1. Druk op My Prepaid;
  2. Druk op het volgende scherm op 'Nu herladen';
  3. Volg daarna de verschillende stappen in de app.

Herladen kan ook via My BASE. Meld je aan en kies ‘Herlaad’. Je kan er herladen voor jezelf of iemand anders, online betalen of een herlaadcode gebruiken. Ontdek het nu!

Koop een herlaadkaart in een van onze verkooppunten. Volg daarna de instructies op de kaart om via sms te herladen.

Wist je dat...

... je kan herladen voor andere nummers dan het jouwe? Je kan ook voor je broer, vriendin, neef, tante of oma herladen. Daarvoor hoef je enkel de My BASE-app te downloaden. Open de app en scroll naar onderaan de startpagina. Druk daarna op Herladen voor iemand anders. Kinderspel!

Veelgestelde vragen

De makkelijkste methode in het buitenland is herladen via de My BASE-app of via onze website. Druk in de app op 'Nu herladen'. Klik op de website op 'Herladen'.

Kocht je een herlaadkaart in België? Die kan je ook in het buitenland activeren. Volg daarvoor de instructies op de kaart.

Je kan zoveel keren herladen als je wil, tot een maximaal beltegoed van € 500. 

Let wel: herladen betalen met kredietkaart kan maar voor maximum € 150 per dag.

Online betalen was nog nooit zo eenvoudig. Nadat je het gsm-nummer en bedrag koos dat je wil herladen, krijg je de keuze tussen verschillende betaalmethodes. Kies de gewenste methode en volg de instructies.

Problemen met herladen?

Wanneer kreeg je de foutmelding?

  1. Voor je een betaalmethode selecteerde? Contacteer ons.
  2. Nadat je een betaalmethode selecteerde? Je neemt best contact op met je bank.

Het duurt tot één werkdag voor je beltegoed is aangepast.

Is je beltegoed één werkdag na je herlaadbeurt nog niet aangepast?

  1. Contacteer ons via de support pagina.
  2. Bezorg ons je betalingsbewijs, mobiel nummer en een woordje uitleg.
  3. Wij zorgen ervoor dat je belwaarde zo snel mogelijk in orde komt.