Waar je klanten- of accountnummer vinden?

Wanneer je contact opneemt met BASE, vragen we je om je klantennummer en/of accountnummer. Zo kunnen we jouw gegevens snel vinden in ons klantenbestand en je meteen helpen. Je klanten- en accountnummer kan je vinden in My BASE en op je aanrekening.

Klantennummer of accountnummer, wat is het verschil?

Je klantennummer heb je bijvoorbeeld nodig wanneer…

  • je online of telefonisch contact met ons opneemt;
  • je een webformulier invult;
  • je jouw nieuwe smartphone registreert bij een fabrikant voor een cashback of accessoire.

Je accountnummer gebruiken we om je aanrekeningen of facturen met de juiste gegevens op te maken.

Goed om te weten: meestal heb je maar één accountnummer, maar je kan er ook meerdere hebben. Heb je bijvoorbeeld een aparte aanrekening voor een gsm-abonnement van je partner of kind? Dan gebruiken we een ander accountnummer. Handig, want zo kunnen jij en wij de aanrekeningen gemakkelijk onderscheiden.

Hoe je klantennummer of accountnummer vinden?

  • Op je bestelbevestiging
    • Ben je een nieuwe klant? Dan vind je het klantennummer op de bestelbevestiging in je mailbox.
  • In My BASE
    • Ga naar My BASE.
    • Klik op Je Profiel onder je naam. 
    • Rechtsboven op de pagina Profiel vind je het klantennummer.
  • In de My BASE-app
    • Je vindt het klantennummer linksboven op je aanrekening of factuur.
  • In My BASE
    • Ga naar My BASE.
    • Klik op de tegel Aanrekeningen.
    • Bovenaan de pagina vind je het accountnummer.
  • Op je aanrekening/factuur
    • Je vindt het accountnummer op de eerste pagina van je aanrekening/factuur, naast de datum.