Alles over je online bestelling en retour

Heb je net een abonnement besteld met bijhorende toestellen of een nieuwe (fysieke) simkaart of smartphone? Top! Wat gebeurt er nu?

We sturen je een bevestigingsmail meteen na je bestelling. We houden je ook op de hoogte van je bestelling/levering via e-mail. Je bestelling wordt opgestuurd de volgende werkdag en je ontvangt ze binnen de 3 werkdagen. 

Goed om te weten

  • Dankzij de Track & Trace-link van PostNL volg je gemakkelijk de levering van je toestellen.
  • De simkaart ontvang je van de postbode in je brievenbus.  

Je bestelling opvolgen en aanpassen

Hoe betalen?

Online kan je met VISA, Mastercard of Bancontact betalen. Je hebt daarvoor wel een digipass (kaartlezer) nodig. Je kan ook betalen met de app van je bank of met de Bancontact-app (Payconiq by Bancontact).

Bestelde je een internet of tv-abonnement? Dan zie je op de bestelbevestiging welke toestellen we opsturen. Kocht je een smartphone of wifi-booster? Dan ontvang je een paar dagen na je bestelling een aankoopbewijs. Dat bewijs is handig wanneer er bv. een probleem zou zijn met je toestel. Heb je je aankoopbewijs niet (meer)? Contacteer ons

Belangrijk: lukt je betaling niet of krijg je een foutmelding? Lees hoe je dit best oplost.  

Betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen?

Contacteer ons en bezorg ons je betaalbewijs. We verwerken je bestelling zo snel mogelijk. 

Belangrijk: heb je betaalproblemen of krijg je een foutmelding te zien? Lees hier hoe je dit oplost.  

Wist je dat ... 

  • BASE samen met Ingenico werkt, de marktleider in e-commerce en online betalingen? Zij garanderen je een 100%-veilige betaling.
  • je je aankoop terugvindt onder ‘BASE online shop’ op je rekeningafschrift. 

Heb je je bestelling net afgerond, maar wil je graag nog iets aanpassen? Of heb je je bedacht en wil je je bestelling annuleren?  Dat kan gebeuren. 

Het afleveradres aanpassen

Per ongeluk een verkeerd leveringsadres doorgegeven voor je pakketje? Neem dan best contact op met onze koerierdienst PostNL. BASE kan het adres niet meer wijzigen voordat je bestelling opgestuurd wordt. 

Je abonnement of herlaadkaart aanpassen

Wil je je keuze aanpassen na je bestelling?  Activeer dan eerste je diensten zodra je de simkaart of toestellen ontvangt. Als je diensten actief staan, kan je in My BASE een ander abonnement of herlaadtarief kiezen. 

Opgelet: heb je een abonnement genomen in combinatie met een smartphone? Dan moet je eerst je smartphone annuleren/weigeren.  

Levering simkaart

Wij sturen je simkaart per post de volgende werkdag. Je ontvangt ze in je brievenbus.  

Heb je een eSIM? Dan kan je deze meteen dowloaden op je toestel.

Levering toestellen

Wacht je op de levering van je BASE modem, BASE TV-box, wifi-booster of smartphone? Na je bestelling ontvang je een e-mail van PostNL (koeriersbedrijf) met een link naar de Track & Trace van je pakketje. Zo weet je waar je bestelling zich bevindt.  

Ben je niet thuis? Dan brengt de koerier je pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt en laat je de gegevens ervan achter. Je hebt 7 dagen tijd om je pakket op te halen. Daarna wordt je bestelling automatisch terug naar BASE gestuurd.  

Je toestellen terugsturen

Na een opzeg of bij een defect, stuur je jouw toestellen terug naar BASE. Dat doe je gemakkelijk én gratis via PostNL.

Bedenk je je binnen de 14 dagen na je bestelling? Dan kan je beroep doen op je herroepingsrecht.

Wanneer je jouw abonnement wil opzeggen of wanneer een toestel defect is, vragen we je eerst contact op te nemen met ons. Samen met jou kijken we naar een oplossing. Moet je jouw toestellen terugsturen? Dan bezorgen we je een verzendlabel via mail.

Is je smartphone of BASE wifi-booster defect? Zolang de toestellen binnen de garantie vallen, kan je ze aanmelden voor herstel.

Heb je jouw retourlabel ontvangen? Dan kan je de toestellen terugsturen.
 
  1. Verpak je toestel met de bijhorende kabels en eventueel de afstandsbediening in een doos. 
  2. Download het verzendlabel. Druk het af en kleef het op de verpakking.
  3. Zoek het dichtsbijzijnde PostNL-retourpunt op en breng je pakje binnen. Let op: alleen via PostNL is terugsturen gratis!

Problemen met je bestelling

Heb je problemen om je betaling uit te voeren? Heb je geen pakket ontvangen? Of is je toestel stuk/defect? Lees hoe je mogelijk problemen met je online bestelling oplost