Hoe je BASE-abonnement of herlaadkaart opzeggen

Wil je je BASE-abonnement of -herlaadkaart stopzetten? Dat vinden we jammer! Maar we helpen je er ook graag mee.  

  • Abonnement opzeggen? Bel ons gratis op 1999 en we brengen dit in orde voor jou zonder opzegvergoeding.  
  • Herlaadkaart opzeggen? Je mag op elk moment stoppen met herladen. Let op: na 12 maanden wordt de herlaadkaart automatisch gedeactiveerd en ongebruikt krediet is dan verloren.   

Stap gemakkelijk over met Easy Switch

Wil je voor internet en/of tv overstappen naar een andere provider? Vergeet dan zeker niet je Easy Switch-ID te bezorgen aan de nieuwe provider. Die regelt de opzeg bij BASE. Handig, want jij hoeft niets te doen. Je Easy Switch-ID vind je in My BASE

Een mobiel abonnement of herlaadkaart overzetten? Dan heb je geen Easy Switch-ID nodig. Vraag de nieuwe provider om je gsm-nummer te behouden. Zodra je nummer actief is bij de nieuwe provider, stop je nummer bij BASE.

Waar moet je op letten?

Stap je met je herlaadkaart over naar een andere operator? Dan kunnen we tot een maand na de overstap je resterende belwaarde naar je overschrijven. Vraag de terugbetaling aan

Kocht je een smartphone aan voordelig tarief via BASE? Controleer in de afschrijvingstabel op My BASE of je nog een restwaarde moet betalen. 

  • Na opzeg heb je 30 dagen de tijd om je BASE modem en/of TV box terug te sturen. Dit doe je via een PostNL-retourpunt
  • Ontvangen we jouw toestellen niet? Dan rekenen we een restwaarde per toestel aan.