Online bestelling herroepen of annuleren

Heb je net een bestelling geplaatst, maar bedenk je je toch? Dat kan gebeuren. Na je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je te bedenken.

Abonnement of herlaadkaart annuleren

Wil je de bestelling van je internet-, tv-, of mobiel abonnement binnen de 14 dagen annuleren? Bezorg ons dan dit herroepingsformulier of neem contact op met onze klantendienst. Wij brengen de herroeping voor je in orde en bezorgen je via mail een verzendlabel om de bijhorende toestellen terug te sturen.

Enkel een gsm-abonnement/herlaadkaart besteld? Dan ontvang je binnen enkele dagen je nieuwe BASE-simkaart voor je abonnement of herlaadkaart in je brievenbus. Zolang je ze niet activeert/gebruikt, rekenen we niets aan voor deze simkaart.  

Aangekochte smartphone of wifi-booster annuleren

Na de bestelling van je smartphone heb je 14 dagen om je te bedenken, en dus om gebruik te maken van je herroepingsrecht. Bezorg ons het herroepingsformulier of neem contact op met onze klantendienst. Concreet mag je je ongebruikte smartphone in de originele verpakking en met alle accessoires retourneren. Je kan ook het pakketje weigeren wanneer de koerier het komt leveren. We storten het bedrag dan gewoon terug. 

Ook kan je aangekochte BASE wifi-boosters kan je annuleren. Vul het webformulier in en wij bezorgen je de nodige info.