Op elke aanrekening/factuur vermeldt een vervaldatum onder 'Te betalen voor'. Op die datum moeten we je betaling volledig ontvangen hebben. Is dat niet het geval? Dan sturen we je een herinnering.
Als we 5 dagen na de eerste gratis herinnering geen betaling ontvangen, versturen we nieuwe herinneringen. De kosten daarvan vind je op je factuur/aanrekening onder 'Eenmalige kosten'.
Als we je betaling niet ontvangen, wordt de lijn geblokkeerd. Om je BASE-diensten opnieuw te activeren, betaal je je factuur/aanrekening en een heractivatiekost van € 10 per lijn.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Eerste herinnering: Gratis
Verstuurd via sms, e-mail of post afhankelijk van je voorkeur
Tweede herinnering: € 10
Verstuurd via sms, e-mail of post afhankelijk van je voorkeur
Laatste herinnering: Gratis
Verstuurd via sms, e-mail of post afhankelijk van je voorkeur
Ingebrekestelling (altijd via brief): € 10
Reactivatiekost (als je lijn geblokkeerd werd, kost per lijn): € 10
Enkele tips:
Eerste herinnering: Gratis
Verstuurd via sms, e-mail, Doccle of post (zelfde verzending als factuur)
Tweede herinnering: € 10
Verstuurd via sms, e-mail, Doccle of post (zelfde verzending als factuur)
Laatste herinnering: € 10
Verstuurd via sms, e-mail, of post
Ingebrekestelling (altijd via brief): € 15
Reactivatiekost (als je lijn geblokkeerd werd, kost per lijn): € 10
Enkele tips: