Help! Mijn eSIM activeren lukt niet

Wil je jouw eSIM activeren, maar heb je een probleem tijdens het activeringsproces? We helpen je alvast op weg! 

Ik kan de QR-code niet scannen

Heb je de QR-code eerder al gescand? Dan kan je dat niet opnieuw doen. Je kan je eSIM slechts op één toestel tegelijk gebruiken.

Scan je voor de eerste keer? Kijk dan na of je toestel compatibel is met eSIM. Is dat niet het geval? Contacteer ons en we helpen je weer over te schakelen naar een fysieke simkaart. 

Ik heb de QR-code niet ontvangen

  • Je ontvangt de QR-code op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij bestelling.
  • Niets ontvangen? Kijk zeker de spam in je mailbox na.
  • Niets gevonden? Contacteer ons.

Ik koos voor nummerbehoud, maar mijn nummer is nog niet actief

  • Het kan enkele minuten duren voor je nummer actief staat. Vergeet ook niet de pincode in te geven bij je eSIM zodra deze gedownload is op je toestel.
  • Heb je de eSIM in een BASE-shop aangevraagd. Download dan eerst nog je eSIM door de QR-code te scannen die je via mail ontvangen hebt.

Ik heb de verificatiecode niet ontvangen. Wat nu?

  • We sturen de code naar het mobiel nummer waarop je jouw eSIM aanvraagt. Zorg ervoor dat je dus toegang hebt tot dit nummer.
  • Klik op Code niet ontvangen en we verzenden een nieuwe verificatiecode naar je nummer.

Zoek je iets anders?