Hoe je facturatieadres aanpassen bij BASE

Ben je net verhuisd of merk je een fout in je adres? Geen probleem, je kan ze laten aanpassen in een BASE Shop in je buurt of via onze klantendienst. 

Belangrijk
  • Heb je een herlaadkaart? Dan kan je je adres alleen in een BASE Shop laten aanpassen. Onze klantendienst zal je niet verder kunnen helpen.   
  • Heb je BASE Internet en/of TV en wil je jouw modem en BASE TV-box mee verhuizen? Laat ons dat dan weten via base.be/verhuis zodat we alles in orde kunnen brengen voor jouw verhuis. 

Je adres aanpassen in een BASE Shop

Kom even langs in een BASE Shop. We passen het meteen voor jou aan! 

Je adres aanpassen via onze klantendienst

Heb je geen tijd om langs te komen? Bel dan onze klantendienst. Ze passen het voor jou aan.  

  • Bel naar 1999 met een BASE-nummer;  
  • Bel naar 0486/19.19.99 met een ander (niet BASE) nummer.