Wanneer je je diensten hebt geannuleerd of je toestel defect is, stuur je het terug naar ons. Hoe doet je dit? Lees de onderstaande procedure.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
De procedure is dezelfde, of je je nu binnen 14 dagen bedenkt (herroepingsrecht) of BASE wilt verlaten.
Wil je je internet- en/of tv-diensten opzeggen of stopzetten? Neem dan eerst contact op met onze klantendienst op het nummer 1999 (gratis vanaf een BASE gsm) of 32 486 19 19 99 (vanaf elke andere vaste of mobiele lijn).
Of vul je liever een online formulier in? Dan nemen wij contact met je op.
Na je telefoontje ontvang je een e-mail met je retourlabel.
Print deze uit.
Heb je het retouretiket ontvangen? Bereid de terugzending als volgt voor:
Herinnering
De BASE-modem bevat de modem, het netsnoer, enz. De BASE TV box bevat het TV-toestel, de afstandsbediening, het netsnoer, de HDMI-kabel, enz.
Ga naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt om je pakket te versturen.
Belangrijk
Lees de procedure aandachtig door.
Heb je je apparaat binnen de afgelopen 14 dagen ontvangen?
Stuur het gewoon terug en je krijgt je geld terug. Lees hieronder hoe je dit kunt doen.
Toestand van het apparaat
Heb je je apparaat 15 dagen of langer geleden ontvangen?
Sorry, we nemen geen wifi boosters of smartphones terug als het herroepingsrecht van 14 dagen is verlopen.
Tijdens de garantieperiode
Je hebt een probleem met je wifibooster of je smartphone. Wat moet je doen
15 dagen of langer geleden en je smartphone valt nog onder garantie? Registreer hem dan via repair.base.be Als je fout onder de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, wordt je niets aangerekend. Zo niet, dan brengt de fabrikant je op de hoogte.
Spreek je liever met een shopmedewerker? Je kan terecht in één van onze BASE shops.
Buiten garantieperiode
Sorry, we kunnen niet veel doen om het probleem op te lossen.
We kunnen je aanraden om een kijkje te nemen op onze promopagina en onze smartphonepagina's.
Vergeet niet te recyclen.