Schade melden op het netwerk

Werden kabels, buizen of kasten beschadigd op één van de netwerken die BASE gebruikt? Je neemt dan rechtstreeks contact op met netwerkeigenaars: Telenet of VOO.

Let op: merk je alleen hinder op je eigen modem of binnenbekabeling? Dan helpt BASE je graag verder! Ontdek hoe je dat kan oplossen.

Contacteer de juiste netwerkeigenaar

Je belt naar

  • 015 666 555 voor schade op het Telenet-netwerk.
  • 078 50 50 50 voor schade op het VOO-netwerk.

Ben je niet zeker op welk netwerk de schade zich voordoet?

Wat werd er beschadigd?

Wanneer je de schade meldt, geef je zo gedetailleerd mogelijk de situatie weer:

  • Wat werd er beschadigd? Dit kunnen (coax)kabels, wachtbuizen, kastjes op straat zijn.
  • Waar werd de schade toegebracht? Geef een adres en gemeente op en eventueel een plaatsbeschrijving (bijvoorbeeld “op de hoek van de straat”).
  • Zorgt de schade voor hinder bij klanten?
  • Zorgt de schade voor verkeershinder?

Distributiepunt? Coaxkabel? Geen idee wat wat is? Lees er meer over!