Blokjes/slecht beeld op tv

Wanneer je slecht beeld hebt of blokvorming op je scherm ziet, heeft dit mogelijk te maken met de kabels van je BASE TV-box. Tijdens bijvoorbeeld het verplaatsen van je TV-box of tijdens het poetsen, kunnen de kabels los komen te zitten.

  • Is je BASE TV-box verbonden met wifi? Gebruik dan de internetkabel om je TV-box rechtstreeks aan te sluiten op je modem of wifi-booster.
  • Trek de HDMI-kabel uit je BASE TV Box en tv-scherm en sluit opnieuw aan.
  • Herstart je TV-box door de stroomkabel 10 seconden uit het stopcontact te halen.

Blijft het beeld slecht? Probeer dan eventueel een nieuwe HDMI-kabel.

Beeldresolutie instellen

De beeldresolutie staat automatisch juist wanneer je de BASE TV-Box met een HDMI-kabel verbindt met je scherm. Toch kan het gebeuren dat je de resolutie moet aanpassen door slecht beeld.

  • Druk op de huisjestoest op de afstandsbediening en daarna op het tandwiel.
  • Ga naar Beeld en Geluid > Resolutie. Maak je keuze en bevestig met OK.