Foutmeldingen BASE TV

Krijg je een foutmelding op je scherm te zien? Kijk dan naar de eerste cijfers van de melding. Deze kunnen je helpen om te bepalen hoe je het probleem precies moet oplossen.

De foutmelding begint met...

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

CS22, CS23, CS24, CS25, CS3, CS9, CS5

Deze heb je

CS10, CS11

Deze heb je

CS20

Deze heb je

CS60

Deze heb je

CS82, CS84

Deze heb je

CS22, CS23, CS24, CS25, CS3, CS9, CS5

Deze heb je

CS10, CS11

Deze heb je

CS20

Deze heb je

CS60

Deze heb je

CS82, CS84

Deze heb je

Controleer je internetverbinding

Ga naar het diagnosescherm in je BASE TV-box via  > > Systeem > Diagnose. Check of je TV-box nog met het internet is verbonden.

Geen verbinding?

Trek de stekkers van je modem, eventuele wifi-boosters en de BASE TV-box uit het stopcontact. Steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem is opgestart. Knippert er een groen lampje? Dan krijgt die een software-update. Trek de stekker zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een wifi-booster? Sluit die opnieuw aan nadat je modem volledig heropgestart is.

Stap 3

Steek dan je BASE TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken.

Controleer je internetverbinding

Ga naar het diagnosescherm in je BASE TV-box via  > > Systeem > Diagnose. Check of je TV-box nog met het internet is verbonden.

Geen verbinding?

Trek de stekkers van je modem, eventuele wifi-boosters en de BASE TV-box uit het stopcontact. Steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Het kan tot 2 minuten duren tot je modem is opgestart. Knippert er een groen lampje? Dan krijgt die een software-update. Trek de stekker zeker niet uit!

Stap 2

Heb je een wifi-booster? Sluit die opnieuw aan nadat je modem volledig heropgestart is.

Stap 3

Steek dan je BASE TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken.

Check je kabels

Stap 4

Trek deze kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan: HDMI-kabel, Internetkabel, en stroomkabel. Vervang ze eventueel en probeer opnieuw. 

Opgelet: gebruik zeker de HDMI-kabel die werd meegeleverd met de BASE TV-box voor de beste beeldkwaliteit. 

Stap 5

Selecteer met de afstandsbediening van je televisie de ingang waarop je de TV-box aansloot. Druk hiervoor op de Source-knop van je afstandsbediening. Dit kan ook de Input- of AV-toets zijn afhankelijk van je toestel.

Stap 6

Wacht tot je TV-box opstart en volg de instructies op het scherm. 

Check je kabels

Trek de stekkers van je modem, eventuele wifi-boosters en de BASE TV-box uit het stopcontact. Steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.

Stap 1

Trek deze kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan: HDMI-kabel, Internetkabel, en stroomkabel. Vervang ze eventueel en probeer opnieuw. 

Opgelet: gebruik zeker de HDMI-kabel die werd meegeleverd met de BASE TV-box voor de beste beeldkwaliteit. 

Stap 2

Selecteer met de afstandsbediening van je televisie de ingang waarop je de TV-box aansloot. Druk hiervoor op de Source-knop van je afstandsbediening. Dit kan ook de Input- of AV-toets zijn afhankelijk van je toestel.

Stap 3

Wacht tot je TV-box opstart en volg de instructies op het scherm. 

Voer een fabrieksreset uit

  • Druk op de huisjestoets.
  • In het menu kies je het tandwiel.
  • Klik op Systeem.
  • Kies Fabrieksinstellingen en geef de pincode in.
  • Kies Bevestigen.

Er is een probleem met stembediening

  • Hou de knop lang genoeg ingedrukt als je spreekt. Verschijnt er een
    dialoog op het scherm?
  • De ringen rond de microfoon moeten zichtbaar zijn wanneer je het commando inspreekt.
  • Spreek helder en niet roepen.
  • Gebruik geen volledige zinnen. Zeg het commando kort en bondig.
  • Meerdere woorden? Laat dan voldoende ruimte tussen elk woord.

Het probleem is nog niet opgelost

Staat de foutmelding er niet tussen of blijf je problemen ervaren? Neem dan contact op met ons en bezorg ons de volgende informatie:

  • Welke zender, programma, film of aflevering keek je? 
  • Op welk tijdstip deed het probleem zich voor? 
  • Is je TV-box verbonden via de internetkabel, wifi of wifi-booster? 
  • Hoe keek je tv: ik keek live tv, ik keek verder na pauzeren, ik keek via Terugkijk TV, ik bestelde een fim/serie.