Krijg je een foutmelding op je scherm te zien? Kijk dan naar de eerste cijfers van de melding. Deze kunnen je helpen om te bepalen hoe je het probleem precies moet oplossen.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Ga naar het diagnosescherm in je BASE TV-box via > > Systeem > Diagnose. Check of je TV-box nog met het internet is verbonden.
Trek de stekkers van je modem, eventuele wifi-boosters en de BASE TV-box uit het stopcontact. Steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem is opgestart. Knippert er een groen lampje? Dan krijgt die een software-update. Trek de stekker zeker niet uit!
Heb je een wifi-booster? Sluit die opnieuw aan nadat je modem volledig heropgestart is.
Steek dan je BASE TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken.
Ga naar het diagnosescherm in je BASE TV-box via > > Systeem > Diagnose. Check of je TV-box nog met het internet is verbonden.
Trek de stekkers van je modem, eventuele wifi-boosters en de BASE TV-box uit het stopcontact. Steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem is opgestart. Knippert er een groen lampje? Dan krijgt die een software-update. Trek de stekker zeker niet uit!
Heb je een wifi-booster? Sluit die opnieuw aan nadat je modem volledig heropgestart is.
Steek dan je BASE TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken.
Trek deze kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan: HDMI-kabel, Internetkabel, en stroomkabel. Vervang ze eventueel en probeer opnieuw.
Opgelet: gebruik zeker de HDMI-kabel die werd meegeleverd met de BASE TV-box voor de beste beeldkwaliteit.
Selecteer met de afstandsbediening van je televisie de ingang waarop je de TV-box aansloot. Druk hiervoor op de Source-knop van je afstandsbediening. Dit kan ook de Input- of AV-toets zijn afhankelijk van je toestel.
Wacht tot je TV-box opstart en volg de instructies op het scherm.
Trek de stekkers van je modem, eventuele wifi-boosters en de BASE TV-box uit het stopcontact. Steek ze opnieuw in, in de juiste volgorde.
Trek deze kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan: HDMI-kabel, Internetkabel, en stroomkabel. Vervang ze eventueel en probeer opnieuw.
Opgelet: gebruik zeker de HDMI-kabel die werd meegeleverd met de BASE TV-box voor de beste beeldkwaliteit.
Selecteer met de afstandsbediening van je televisie de ingang waarop je de TV-box aansloot. Druk hiervoor op de Source-knop van je afstandsbediening. Dit kan ook de Input- of AV-toets zijn afhankelijk van je toestel.
Wacht tot je TV-box opstart en volg de instructies op het scherm.
Staat de foutmelding er niet tussen of blijf je problemen ervaren? Neem dan contact op met ons en bezorg ons de volgende informatie: