Overeenkomstig het besluit van het BIPT van 15 juli 2015 betreffende de kwaliteitsindicatoren, is Telenet Group gehouden om volgende indicatoren te publiceren betreffende de kwaliteit van de dienstverlening.
01/07/2024 - 31/12/2024
Mobiele blokkeringskans: Zeer goed (< 1%)
Mobiele verbrekingskans: Zeer goed (< 1%)
01/07/2024 - 31/12/2024
Gemiddelde antwoordtijd: 67 sec
Oproepen die we beantwoorden binnen de 2 minuten: 68,12%
01/07/2024 - 31/12/2024
Klanten die niet binnen de 14 dagen terugbellen voor een probleem: 89,04%
01/07/2024 - 31/12/2024
Klachten over facturatie: 0,07%
01/07/2024 - 31/12/2024
3G-grondgebied:
3G-bevolking:
4G-grondgebied:
4G-bevolking: