Alles weten over de My BASE-app

De My BASE-app kan je gratis downloaden op je smartphone vanuit de App Store of de Google Play Store. Al gedaan? Ontdek alles wat je met de My BASE-app kan doen! Je kan ... 

  • je verbruik in de gaten houden. 
  • je verbruiksmeldingen personaliseren. 
  • je aanrekeningen/facturen bekijken en betalen of de aanrekeningen/facturen van iemand anders betalen.
  • je plan en opties consulteren, beheren en aanpassen.  
  • je persoonlijke gegevens, privacy-instellingen en voorkeuren beheren.  
  • je voicemails beluisteren en beheren. 
  • een herlaadkaartkaart bestellen en activeren. 

Ontdek de app

In de My BASE-app zie je onderaan de verschillende menu-opties, waar je op kan klikken. 

Start

Je Producten

Op het startscherm zie je meteen een overzicht van alle je producten en je verbruik. Wil je iets aanpassen, meer details over je verbuik raadplegen of verbruiksmeldingen en limieten buiten je abonnement instellen? Klik dan op je product om meer opties te zien.

Product toevoegen

In de My BASE-app kan je ook heel gemakkelijk nieuwe producten toevoegen of activeren. In slechts enkele klikken heb je een nieuw product besteld!

Wat je ook nog kan doen

Hier kan je My Budget Control starten of herladen voor iemand anders.

  • Met de My Budget Control helpen we je stap voor stap je limiet buiten abonnement voor de eerste keer instellen in de app. Zo blokkeer of beperk je kosten buiten abonnement en behoud je de volledige controle over je abonnement.

Facturatie

  • Bekijk en betaal je aanrekeningen/facturen in een oogwenk. Is er een nieuwe aanrekening/factuur beschikbaar? Daar zie je het meteen! We geven ook telkens de status van je aanrekening/factuur aan (betaald, nog te betalen, …). Wil je voor iemand anders een BASE-aanrekening/factuur betalen? Dat kan ook! 
  • Bekijk in het handig overzicht  je betalingen voor de voorbije maanden. 
  • Nooit meer te laat betalen? Activeer dan de betaling via domiciliëring. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken.  

 

Goed om te weten: onder “facturatie” kan je ook de elektronische aanrekening/factuur activeren. Zo ontvang je je BASE-aanrekeningen/facturen via e-mail. Lees meer over de elektronische factuur/aanrekening.

Support

Hulp nodig? Onder “Support” kan je ons via chat, bericht of via telefoon bereiken. Hulp bij je vraag of probleem is maar één klik verwijderd. Je ziet een overzicht van de verschillende contactopties en hun beschikbaarheid op het moment zelf. 

Account

  • Bekijk  persoonlijke informatie bekijken en je privacy-instellingen aanpassen. 
  • Beheer je afspraken en bekijk je Easy Switch.
  • Pas de appinstellingen aan.
  • Raadpleeg de wettelijke informatie.