De My BASE-app kan je gratis downloaden op je smartphone vanuit de App Store of de Google Play Store. Al gedaan? Ontdek alles wat je met de My BASE-app kan doen! Je kan ...
In de My BASE-app zie je onderaan de verschillende menu-opties, waar je op kan klikken.
Je Producten
Op het startscherm zie je meteen een overzicht van alle je producten en je verbruik. Wil je iets aanpassen, meer details over je verbuik raadplegen of verbruiksmeldingen en limieten buiten je abonnement instellen? Klik dan op je product om meer opties te zien.
Product toevoegen
In de My BASE-app kan je ook heel gemakkelijk nieuwe producten toevoegen of activeren. In slechts enkele klikken heb je een nieuw product besteld!
Wat je ook nog kan doen
Hier kan je My Budget Control starten of herladen voor iemand anders.
Goed om te weten: onder “facturatie” kan je ook de elektronische aanrekening/factuur activeren. Zo ontvang je je BASE-aanrekeningen/facturen via e-mail. Lees meer over de elektronische factuur/aanrekening.
Hulp nodig? Onder “Support” kan je ons via chat, bericht of via telefoon bereiken. Hulp bij je vraag of probleem is maar één klik verwijderd. Je ziet een overzicht van de verschillende contactopties en hun beschikbaarheid op het moment zelf.