Als bestaande BASE-klant kan je genieten van een levenslange korting op je gsm-abonnement. Jij hoeft alleen een familielid of vriend(in) te overtuigen om ook klant te worden bij BASE Mobile.
Geen idee hoe je dat doet? We leggen je het graag uit!
Overtuig iemand van je familie of vrienden om online een mobiel BASE-abonnement te bestellen, en krijg allebei een levenslange korting.
De nieuwe klant neemt een mobiel abonnement via BASE.be of de My BASE-app. Op het einde van het bestelproces vult die het gsm-nummer van de bestaande klant in op het inschrijvingsformulier. Zo kunnen we de doorverwijzing koppelen aan de juiste klant.
Zodra de vriend(in)/familielid de simkaart activeert, profiteren jullie allebei elke maand van een levenslange korting op jullie mobiel abonnement. Jullie blijven beiden korting krijgen zolang de doorverwezen persoon diens BASE-abonnement behoudt.
Je kan altijd gebruik maken van de levenslange korting en hoeft dus niet te wachten op een bepaalde promotieperiode. Let wel op, de levenslange korting die je krijgt is afhankelijk van de promotie die op dat moment loopt.
De doorverwezen vriend(in)/familielid moet minstens een BASE 15-abonnement bestellen om van de levenslange korting te genieten.
Ja, de promotie is ook geldig op een familieabonnement. Je krijgt dan trouwens alle abonnementskosten te zien op één aanrekening.
De levenslange korting begint binnen de 10 werkdagen. Houd er rekening mee dat we eerst een controle uitvoeren om te bevestigen dat je in aanmerking komt voor de promotie.
De korting is levenslang geldig. De korting vervalt als de doorverwezen klant diens abonnement opzegt, switcht naar een lager abonnement of vervangt door een herlaadkaart.
Als je gebruik wil maken van de levenslange korting door een vriend(in)/familielid aan te brengen, moeten je switchen naar één van de hierboven vermelde abonnementen. Dit kan via de My BASE-app, op BASE.be of in een BASE Shop. Neem gerust contact op met onze klantendienst als je nog vragen hebt.
Het kan zijn dat je de levenslange korting nog niet ontvangen hebt, dit kan verschillende redenen hebben:
Nee, elke BASE-klant kan maar één keer genieten van de promotie ongeacht het aantal doorverwezen klanten.