Heb je je simkaart ontvangen? Dan activeer je ze best zo snel mogelijk. Pas daarna kan je ermee bellen, sms'en en surfen.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Ben je nieuw bij BASE of gebruik je de My BASE-app nog niet? Download hem gratis. Wanneer je de app voor het eerst opent op je smartphone, hoef je enkel aan te geven dat je een simkaart wil activeren.
Gebruik je de My BASE-app al? Open hem op je smartphone en activeer je simkaart. Je vindt de link op het startscherm.
Activeer je simkaart online en vul je gegevens in:
Na je aankoop, stuurde we je een mail met als onderwerp: “Je BASE-simkaart is onderweg”. Open deze mail en klik op de link. Je belandt op de activatiepagina waar een groot deel van je gegevens al ingevuld staan. Handig! Vul de rest van de gegevens in en volg de instructies op het scherm. Je bestelnummer, dat je ook moet invullen, vind je ook in deze mail terug.
Vind je onze mail niet? Kijk zeker ook in je spam. Vind je het nog altijd niet? Contacteer ons.
Koos je ervoor je mobiele nummer te behouden? Je krijgt meestal binnen 10 minuten een sms van je oude operator. Van zodra het netwerk wegvalt, steek je de nieuwe simkaart in je toestel.
Koos je voor een nieuw nummer? Je kan je simkaart meteen in je toestel steken en gebruiken.
Koos je voor een herlaadkaart zonder startvoucher? Herlaad dan meteen je prepaidkaart. Pas daarna kan je ermee sms'en, bellen en surfen.
Heb je een startvoucher? Verzilver dan je code hier.
Tip: heb je bij je huidige operator een herlaadkaart? Verbruik dan eerst je resterende belwaarde en activeer pas daarna je simkaart. Zo ben je je beltegoed niet kwijt.