Je pincode kwijt? Op zoek naar je pukcode? Ontdek waar je de pin- en pukcode kan vinden en hoe je de pincode aanpast.
Je kan de oorspronkelijke pin- en pukcode vinden op de verpakking van de simkaart, in My BASE en in de My BASE-app.
Je kan alleen de pukcode in de My BASE-app vinden. Voor de pincode kijk je op de verpakking of in My BASE.
Heb je de pincode ooit aangepast? Dan kan je die er niet terugvinden. Ben je de aangepaste pincode kwijt? Geen probleem! Lees verder onder 'Hoe je pincode aanpassen'.
Goed om te weten: ruilde je je fysieke simkaart in voor een eSIM? In dat geval zie je zowel je oude als je nieuwe pin- en pukcode. Zodra je omruiling voltooid is, verschijnen de gegevens van je nieuwe eSIM.
Welke situatie is van toepassing op jou?
Haal je simkaart uit je gsm en steek die opnieuw in je toestel.
Je gaf waarschijnlijk tien keer een verkeerde pukcode in. Dan ontvang je de melding ‘Simkaart geweigerd’. Dit betekent dat we je simkaart afsloten om je toestel en persoonlijke gegevens te beschermen. Dit betekent ook dat je simkaart niet meer bruikbaar is.
In My BASE:
In de My BASE-app:
Tip: je kan ook overschakelen naar een eSIM als je toestel dit ondersteunt. Ontdek er alles over!