Je aanrekeningen

Je aanrekening is niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
You don't have any billing account.(NL)

Wij hebben een nieuw bankrekeningnummer

Betalen doe je gemakkelijk via de klantenzone of de My BASE-app. Betaal je toch liever via overschrijving? Gebruik dan altijd ons nieuw bankrekeningnummer. Je vindt het nieuwe nummer op de eerste bladzijde van je aanrekening in het kadertje Betalingsinformatie. Opgelet! De mededeling is voor elke aanrekening verschillend.

Betaal je via domiciliëring? Super, dan hoef je niks te doen. Je bank is al op de hoogte. Wil je meer weten over je nieuwe aanrekening? base.be/vernieuwdeaanrekening

Je aanrekening is niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Toch nog vragen?

FAQ

Vind je antwoord in onze veelgestelde vragen.

Contacteer ons

Stel je vraag via het contactformulier.

My BASE-app

Download de My BASE-app en beheer je BASE-account via je smartphone.