Je simkaarten

Je lijn is tijdelijk geblokkeerd waardoor je dit momenteel niet kan aanpassen.
Activeer je nieuwe simkaart hieronder.

{{ctrl.selectedAccount.pin}}

{{ctrl.selectedAccount.puk}}

{{ctrl.selectedAccount.sim}}Nieuw

Simkaart activeren
Deze simkaart is geblokkeerd Nieuwe simkaart aanvragen
Deze simkaart is geblokkeerd (bv. door een onbetaalde aanrekening). Je kan momenteel geen aanpassingen doen.
Je verzoek om je simkaart te blokkeren is goed ontvangen. Het kan even duren voor je dit ook ziet op deze pagina.
Je vroeg ons om je simkaart te deblokkeren. Die aanvraag wordt nu verwerkt. Het kan even duren voor je op onderstaande pagina de aanpassingen ziet.

{{ctrl.oldSimAccount.pin}} (initieel)

{{ctrl.oldSimAccount.puk}}

{{ctrl.oldSimAccount.sim}} Huidig

{{ctrl.selectedAccount.pin}} (initieel)

{{ctrl.selectedAccount.puk}}

{{ctrl.selectedAccount.sim}}

Blokkeer alle uitgaande gesprekken, sms'en en mobiele data

Blokkeer simkaart

Blokkeer eenvoudig en tijdelijk bepaalde diensten zoals gesprekken, sms'en en mobiele data in België of in het buitenland.

Blokkeer een dienst

Vraag een nieuwe simkaart aan, met behoud van je huidige mobiele nummer. Je ontvangt je nieuwe simkaart met de post.

Nieuwe simkaart aanvragen
Simkaart blokkeren

Simkaart deblokkeren

Hulp nodig?

Wij zijn er voor jou!

Laat maar weten wat we kunnen doen. Let wel: het is bijzonder druk bij ons. Het kan even duren voor je van ons hoort. Maar we antwoorden zo snel mogelijk!

Toch nog vragen?

FAQ

Vind je antwoord in onze veelgestelde vragen.

Contacteer ons

Stel je vraag via het contactformulier.

My BASE-app

Download de My BASE-app en beheer je BASE-account via je smartphone.