Ik heb een login, maar kan geen producten aanpassen of beheren

Heb je een login, maar kan je geen producten aanpassen/beheren of aanrekeningen/facturen bekijken, dan ben je een gewone gebruiker. Enkel een beheerder of contracthouder kan die zaken bekijken of aanpassen.

Er is al een contracthouder/beheerder

Kijk na wie de contracthouder/beheerder is en meld je aan met die rol op My BASE. Deze personen kunnen dan de gebruiker omzetten naar beheerder.

Er is geen contracthouder/beheerder

Maak een nieuwe login aan.

  • Ga naar het loginscherm en klik op Nog nooit aangemeld bij My BASE? Maak dan nu snel je login aan!.
  • Vul een ander e-mailadres in dan dat van de gebruiker.
  • Volg de stappen.

Deze login is nu de contracthouder/beheerder van het account. Wanneer je deze login hebt aangemaakt, heb je twee opties:

  • Ben je zelf de contracthouder geworden, dan kan je het nummer van de gebruiker linken aan de contracthouder:
    • Meld je aan op My BASE als contracthouder.
    • Kies Je Profiel > Je gebruikers beheren en selecteer de correcte gebruiker.
    • Kies Profiel bekijken/bewerken > Je gekoppelde diensten > Simkaarten beheren.

Het nummer is nu gekoppeld aan de contracthouder en de gebruiker zal verwijderd worden.