Hoe je BASE-login aanmaken/wijzigen?

Om toegang te krijgen tot My BASE, de My BASE-app of de My BASE TV-app heb je alleen een login nodig. Deze bestaat uit een e-mailadres en een wachtwoord. Koppel je jouw mobiele nummer aan je e-mailadres, dan kan je ook met je mobiele nummer inloggen.

Mijn login aanmaken

Ben je net klant geworden bij BASE? Dan krijg jij als contracthouder een mail toegestuurd om je login aan te maken. Klik op de link in de mail en volg de stappen. Zodra je login is aangemaakt, kan jij jouw BASE-diensten volledig beheren.

Heb je geen uitnodigingsmail ontvangen? Maak dan nu snel je login aan! Dan ontvang je de mail.

Als contracthouder en beheerder van het account kan jij extra gebruikers toevoegen en hun rol aanpassen. Zij krijgen dan ook toegang tot de My BASE en My BASE-app, maar ze kunnen bijvoorbeeld geen aanpassingen uitvoeren op het abonnement of aanrekeningen/facturen raadplegen.

  1. Ga naar My BASE en meld je aan.

  2. Kies Je Profiel > Je gebruikers beheren > Nieuwe gebruiker uitnodigen.

  3. Vul een bestaand e-mailadres en het gsm-nummer van de nieuwe gebruiker in. Zo kan hij de producten of het verbruik van zijn gsm-nummer bekijken.

  4. Klik op Stuur uitnodiging. De nieuwe gebruiker ontvangt een uitnodiging via mail om de login aan te maken.


Lees dit artikel om meer te weten over de verschillen tussen houder en gebruiker van de BASE-account.

Je hoeft geen mail te krijgen van de contracthouder/beheerder om een login als gebruiker aan te maken.

  1. Ga naar de loginpagina en kies Nog geen login? Maak er één aan.
  2. Vul een geldig e-mailadres en je mobiel nummer in. Zo weten we tot welk account je hoort. 
  3. Volg de stappen.

Mijn login aanpassen

Waarom je gsm-nummer koppelen aan je login? Twee voordelen. Ten eerste kan je dan je verbruik en je producten bekijken. Ten tweede kan je gsm-nummer dan ook worden gebruikt als login, naast je e-mailadres.

  • Ga naar de My BASE en meld je aan.
  • Kies Je profiel > Je gebruikers beheren en selecteer de correcte gebruiker.
  • Kies Profiel bekijken/bewerken > Je gekoppelde diensten > Simkaarten beheren
     

Wist je dat?
Je kan meerdere gsm-nummers koppelen aan een login. Met deze nummers kan je je dan ook aanmelden met hetzelfde wachtwoord.

Wil je dat een login geen toegang meer heeft tot je huishouden? Dan kan de persoon zelf de login verwijderen. Als beheerder kan je de login zelf ook loskoppelen. De gebruiker kan zich nadien nog wel aanmelden met de login, maar deze is niet langer gekoppeld aan het oorspronkelijke account. De gebruiker kan dan ook geen producten of gegevens meer zien.

  • Ga naar My BASE en meld je aan.
  • Kies Je gebruikers beheren en selecteer de correcte gebruiker.
  • Kies Profiel bekijken/bewerken > Profielinstellingen > Profiel verwijderen.

Wil je jouw e-mailadres wijzigen? Dan kan je dit zelf aanpassen in My BASE.

  • Ga naar de My BASE en meld je aan.
  • Kies Je Profiel > Profielinstellingen > E-mail om aan te melden aanpassen.
  • Voer je wachtwoord in dat gevraagd wordt ter controle.
  • Je ontvangt een bevestigingsmail op het nieuwe e-mailadres.
  • Valideer je nieuwe e-mailadres via de mail.

Je kan een gebruiker tot beheerder maken of omgekeerd. Lees hier meer over de verschillende rollen die bestaan en hoe je deze kan aanpassen.