Heb je net één van onze diensten (BASE Mobile, BASE Internet en/of BASE TV) besteld? Of heb je een smartphone bij je gsm-abonnement of een wifi-booster besteld? Top! Wat wil je graag weten?
Bestelde je een mobiel, internet- of tv-abonnement? Dan krijg je hiervan een overzicht op de bevestingsmail samen met info over wat we opsturen (fysieke simkaart, BASE-modem en/of BASE TV-box, smartphone, …).
Kocht je een smartphone of wifi-booster? Dan ontvang je enkele dagen na de bevestigingsmail ook een aankoopbewijs voor de garantie.
Heb je die aangekocht via onze website? Dan kan je je aankoopbewijs ook terugvinden op My BASE.
Heb je je bestelling net afgerond, maar wil je graag nog iets aanpassen? Dat kan gebeuren.
Per ongeluk een verkeerd leveringsadres doorgegeven voor je pakketje? Neem dan best contact op met onze koerierdienst: PostNL. BASE kan het adres niet meer wijzigen voordat je bestelling opgestuurd wordt.
Wil je je keuze aanpassen na je bestelling? Activeer eerst je diensten zodra je de simkaart of toestellen ontvangt. Als je diensten actief staan, kan je je abonnement of herlaadkaart aanpassen.
Opgelet
Heb je een smartphone besteld bij je gsm-abonnement? En je wil de bestelling nog aanpassen? Weiger dan je smartphone bij levering of annuleer hem binnen de 14 dagen na levering.
We sturen je bestelling de volgende werkdag op en je ontvangt ze binnen de 3 werkdagen.
De fysieke simkaart voor je gsm-abonnement komt met de post naar je brievenbus.
Heb je een eSIM besteld? Dan kan je deze meteen dowloaden op je toestel.
Wacht je op de levering van je BASE Modem, BASE TV-box, wifi-booster of smartphone? Na je bestelling ontvang je een e-mail van PostNL (koeriersbedrijf) met een link naar de Track & Trace van je pakketje. Zo weet je waar je bestelling zich bevindt.
Ben je niet thuis? Dan brengt de koerier je pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt en laat je de gegevens ervan achter. Je hebt 7 dagen tijd om je pakket op te halen. Daarna wordt je bestelling automatisch terug naar BASE gestuurd.
Geen simkaart ontvangen na 3 werkdagen? Misschien heeft de post onlangs gestaakt of komen ze maar één keer per week langs?
Is de bestelling van je toestel later dan verwacht? Onze voorraad kan tijdelijk uitgeput zijn. We verwittigen je hiervoor sowieso per e-mail als dit gebeurt. Zodra er weer voorraad is, krijg je een bevestigingsmail met een track en trace-code.
Heb je je pakket toch niet ontvangen? Lees verder onder “Problemen met je bestelling”.
Ben je van gedachte veranderd of werkt je toestel niet? Je kan je bestelling binnen de 14 dagen annuleren.
Zit je al voorbij die 14 dagen en wil je graag je BASE-diensten stopzetten? Ontdek hoe we je kunnen helpen.
Heb je problemen om je betaling uit te voeren? Heb je geen pakket ontvangen? Of is je toestel stuk/defect? Lees hoe je bepaalde problemen met je online bestelling oplost.