Hoe je BASE-abonnement veranderen?

Pas het eenvoudig aan via My BASE of in de My BASE-app! Ben je bijvoorbeeld tevreden over je tv-ervaring, maar heb je wel een hoger internetabonnement nodig? Dat kan! Jij kiest wat je aanpast.

Hoe?

BASE Mobile – Pas je gsm-abonnement of herlaadkaart aan via My BASE of de My BASE-app.

BASE Internet – Switch tussen Limited of Unlimited via My BASE of de My BASE-app.

BASE TV – Selecteer of je TV wilt kijken met of zonder TV-box via My BASE of de My BASE-app.

Waar moet je rekening mee houden?

Heb je momenteel een mobiel abonnement?

  • Wat je nog overhebt van je huidige gsm-abonnement, neem je niet mee naar je nieuwe abonnement.

Verander je van een prepaidkaart naar een abonnement?

  • Je gratis sms’en of belminuten neem je niet mee naar je gsm-abonnement. Die gebruik je dus best eerst op.
  • De resterende belwaarde nemen we wel mee en trekken we af van je gsm-abonnement.

Heb je momenteel een smartphone op afbetaling? En...

  • ga je naar een duurder abonnement? Dan blijf je gewoon iedere maand je bijdrage betalen, tot je toestel volledig afbetaald is.
  • ga je naar een goedkoper abonnement? Dan is het mogelijk dat je het resterende bedrag van je smartphone bij de eerstvolgende factuur/aanrekening betaalt. Kijk dit na op de afschrijvingstabel in de My BASE-app.
  • Verander je van internetabonnement? Dan behoud je gewoon je modem.
  • De beschikbare data of je extra aangekocht volume van BASE limited Internet neem je niet mee naar BASE unlimited Internet.
  • Verander je van een tv-abonnement mét BASE TV-box naar één zonder? Vergeet dan zeker niet je toestel terug te sturen. Doe je dat niet op tijd, dan wordt er een kost aangerekend. 
  • Verander je van tv-abonnnement zonder TV-box naar één mét? Dan sturen we de BASE TV-box naar je op.

De eerste factuur/aanrekening na je overstap kan er iets anders uitzien. Je betaalt namelijk een deel van je vorige abonnement, een deel van je nieuwe abonnement en je nieuwe abonnement voor de komende maand.