Hoe je BASE-abonnement of herlaadkaart opzeggen?

Wil je je BASE-abonnement of -herlaadkaart stopzetten? Dat vinden we jammer! Maar we helpen je er ook graag mee.  

Als je je mobiel-, internet- of televisieabonnement wil opzeggen, contacteer je ons op 1999 of vul je dit online formulier in zodat we je nadien kunnen opbellen. Als het om een herlaadkaart gaat, kan je op elk moment stoppen met herladen. Let op: na 12 maanden zonder herladen wordt de kaart automatisch gedeactiveerd en ongebruikt krediet is dan verloren!

Je wil een gsm-abonnement of herlaadkaart overdragen naar een andere provider? In dat geval is geen Easy Switch ID nodig. Vraag de nieuwe provider om je gsm-nummer te behouden. Van zodra je nummer is geactiveerd bij de nieuwe provider, wordt je nummer bij BASE gedeactiveerd.

Je wil overstappen naar een andere provider voor internet en/of televisie? Vergeet niet om je Easy Switch ID te bezorgen aan de nieuwe provider. Hij zorgt dan voor de opzegging bij BASE. Handig, want je hoeft zelf niks te doen. Je vindt je Easy Switch ID in My BASE.

Waar moet je op letten?

Stap je met je herlaadkaart over naar een andere provider? Dan kunnen we tot een maand na de overstap je resterende belwaarde naar je overschrijven. Vraag de terugbetaling aan

Je hebt via BASE een smartphone aan een voordelige prijs gekocht? Ga dan naar My BASE of open de My BASE-app om de aflossingstabel te bekijken en of er nog een restwaarde te betalen is.

  • Na opzeg heb je 30 dagen de tijd om je BASE modem en/of TV box terug te sturen. 
  • Ontvangen we jouw toestellen niet? Dan rekenen we een restwaarde per toestel aan. 
  • Hoe je toestel terug te sturen?  Ga naar deze FAQ: Hoe een toestel terugsturen? | BASE