Hoe je huidig mobiel verbruik nakijken?

Wil je snel je mobiele verbruik checken? Dat kan in de My BASE-app of in My BASE

Goed te weten

Je recentste verbruik werd mogelijks nog niet meegeteld. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je in het buitenland bent. 

Om je verbruik te controleren, open de My BASE app.

  • Heb je een abonnement? Je mobiel verbruik verschijnt op het beginscherm, net onder je abonnement.
  • Heb je een voorafbetaalde kaart? Druk dan op “Mijn prepaid” om je verbruik te zien.
  • Om te weten waar je staat met je andere opties (bv. internationale belminuten, extra data, enz.), klik je op je abonnement/prepaidkaart en vervolgens op “Details van je verbruik”.

Heb je de My BASE-app nog niet? Wacht dan niet langer en download het gratis! 

 

Om je verbruik te checken:

  • Log in op je My BASE;  
  • Je resterende data (GB) verschijnt onder “Mobiel verbruik”.   
  • Om te weten waar je staat met je andere opties (bv. internationale belminuten, extra data, enz.), klik je op “Details verbruik”.

Stuur CONSULT naar 1912. Je ontvangt dan een sms met je resterende belkrediet, belminuten, sms’en en data die je nog overhebt.  

Wist je dat...

Je verbruiksmeldingen kan instellen om verwittigd te worden via mail of sms zodra je data (GB) of opties bijna op zijn?