Retour van je wifi-booster/smartphone

Via dit formulier kan je alleen je wifi-booster en/of smartphone terugsturen. 
Wil je meerdere toestellen retourneren? Vul per toestel één formulier in.

Belangrijk

Dit formulier is niet geldig voor de BASE modem en de BASE TV box!

Raadpleeg hiervoor de volgende FAQ.

Lees zeker eerst deze voorwaarden en geef de volgende informatie door.
  1. Je wifi-booster en/of smartphone werd thuis geleverd.
  2. Gebruik je herroepingsrecht als je van gedachte verandert of je toestel defect is binnen de 14 dagen na levering.
  3. Toestel defect? Je wifi-booster is defect en valt onder de garantie van 2 jaar. Smartphone: nog binnen de 14 dagen, mag je het formulier invullen. Na de 14 dagen ga je naar repair.base.be 
  4. De verpakking mag geopend zijn ter controle, maar het toestel moet nog altijd in ongebruikte staat verkeren (met uitzondering van een defect tijdens gebruik binnen de 14 dagen na levering).
  5. Eventuele schade (krassen, deuken, barsten, val- of waterschade) aan het toestel is niet door eigen toedoen. 
  6. Het IMEI-/serienummer van het toestel is hetzelfde IMEI-/serienummer als op de doos. 
  7. Stuur het product in de originele verpakking terug.
  8. Stuur alle originele accessoires (o.a.: oplader, oortjes, afstandsbediening, …) mee.
  9. Verwijder alle persoonlijke codes/patronen en gegevens indien nodig.
  10. Verwijder activatie lock (iOS: schakel “find my iPhone” uit; Android: schakel Google lock uit).

Zodra je het online retourformulier hebt ingevuld en doorgestuurd, verwerken we de info en ontvang je een verzendlabel via e-mail, indien je aan alle voorwaarden voldoet.

 

  1. Kleef het verzendlabel over het bestaande label van de originele BASE-doos. De BASE-doos heeft een kleefstrip waarmee je ze gemakkelijk kan sluiten.
  2. Heb je de originele doos niet meer? Pak het toestel goed in, in een doos met gepaste afmetingen en eventueel wat opvulmateriaal. Zorg ervoor dat ze goed afgesloten is. 
  3. Geef de doos af in een ophaalpunt van PostNL in je buurt.

Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst herroep. 

Je vindt je klantennummer op je aanrekening of in My BASE.

Geef het telefoonnummer waarop je gecontacteerd wil worden.

Dit ordernummer vind je eventueel terug in je aankoopbevestiging.

Voor de garantie geef je de dag van aankoop van dit toestel.
In geval van herroepingsrecht, geef je de dag van de levering door PostNL.

Dit vind je terug op het toestel en op de doos.

Je IBAN-nummer staat op je bankkaart en begint met de landcode (BE, NL, FR) en een reeks karakters (cijfers en/of letters).

{{file.name}}

{{attachmentCtrl.getFileSize(file.size)}}

{{attachmentCtrl.fileToUpload.name}}

{{attachmentCtrl.getFileSize(attachmentCtrl.fileToUpload.size)}}