Twijfel je of je bij
BASE nog goed zit?

Da's jammer, maar we helpen je zo goed mogelijk verder. Aarzel je nog? Laten we er dan over praten!

Wil je nog altijd opzeggen?

Stap makkelijk over

Jammer dat je weggaat. We helpen je natuurlijk verder met je overstap naar een andere operator. Heb je alleen een mobiel abonnement? Dan gebeurt de overstap wanneer je een nieuw abonnement neemt. Internet en/of televisie? Dankzij Easy Switch regelt je nieuwe operator alles voor jou. Lees meer over Easy Switch

Hulp nodig?

Niet zeker wat je moet doen? Heb je een vraag over opzeggen? Of heb je een dringend probleem met BASE? Contacteer ons dan op 1999 of op +32 486 19 19 99 vanuit het buitenland.

Enkele tips

Kocht je een toestel aan een voordeliger tarief via BASE?

Controleer of er nog een restwaarde openstaat op je aanrekening of in de aflossingstabel die je bij aankoop van je smartphone kreeg.

Wat met de terugbetaling van je belkrediet?

Je resterende belwaarde kan je laten terugbetalen op een rekeningnummer naar keuze voor 5 euro. Nadat je nummer is overgezet, heb je één maand de tijd om dat aan te vragen.

Wat doe je met je toestellen (modem, decoder ...)?

Heb je je BASE-abonnement opgezegd? Stuur dan je toestellen gratis terug via PostNL. Meer weten