Waar kan ik een duplicaat van mijn factuur/aanrekening vinden?

Je kan op twee manieren een duplicaat van je factuur/aanrekening ontvangen. In My BASE en de My BASE-app kan je een overzicht van je facturen/aanrekeningen bekijken en downloaden.

In MY BASE

  • Meld je aan in My BASE.
  • Klik op 'Aanrekeningen'.
  • Je krijgt een overzicht van al je aanrekeningen. Je kan ze checken en downloaden 
  • Je wil je saldo meteen betalen? Klik op ‘Nu betalen’.
  • Je kan ook een domiciliëring aanvragen. 

In de My BASE-app

  • Open je My BASE-app.
  • Klik op 'Facturatie' voor een overzicht van je laatste aanrekeningen.
  • Je kan ze checken en downloaden.
  • Je wil meteen betalen? Klik op 'Openstaand saldo betalen' en kies je betalingsmethode.
  • Onderaan het scherm met je aanrekeningen kan je een domiciliëring activeren.

Liever een duplicaat op papier? Contacteer onze klantendienst en zij bezorgen je het document per post. 

Belangrijk: voor een papieren duplicaat via BASE betaal je € 5.