Heb je geen verbinding met je internet of tv? Dat kan aan diverse oorzaken liggen. Het kan bijvoorbeeld dat we werken bij jou in de buurt, dat er een probleem is met je kabels, dat je wifi-signaal niet ver genoeg reikt, enz. We helpen je graag om het probleem op te lossen!
Zijn er geplande werken bij jou in de buurt? Dan brengen we je op de hoogte via sms. We doen ons best om hinder op het netwerk te vermijden, maar het kan gebeuren dat je diensten tijdelijk toch onderbroken zijn. Na de werken heb je weer verbinding zoals het hoort!
Toch nog geen verbinding na de werken? Doe de 3 onderstaande checks.
Werken je toestellen niet? Doorloop dan de volgende stappen:
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Trek je kabels uit aan beide uiteinden en sluit ze opnieuw aan. Dan ben je zeker dat de kabels goed zitten.
Werkt één toestel niet? Dan is mogelijk de kabel stuk. Vervang de kabel(s) en test opnieuw.
De meeste problemen kan je al oplossen door je toestellen te herstarten. Trek de stroomkabels van je BASE modem, wifi-boosters en/of TV-box uit het stopcontact. Sluit ze daarna in deze volgorde opnieuw aan:
Het kan tot 2 minuten duren tot je modem is opgestart. Knippert er een groen lampje? Dan krijgt die een software-update. Trek de stekker zeker niet uit!
Heb je een wifi-booster? Sluit die opnieuw aan nadat je modem volledig heropgestart is.
Steek dan je BASE TV-box opnieuw in het stopcontact. Zodra je tv-menu is opgeladen, kan je weer tv-kijken.
Is je probleem nog niet opgelost? Lees dan wat je kan doen bij problemen met
Goed om te weten: is je wifi-booster stuk? Meldt het toestel dan aan voor herstel via het webformulier.
Blijf je problemen ondervinden met je BASE modem of TV-box, dan sturen we graag een technieker langs. Contacteer ons en we plannen een afspraak met jou in.
Een afspraak is steeds mogelijk van maandag tot en met zaterdag tussen de volgende tijdsloten:
Opgelet: wil je een afspraak op zaterdag of een avondafspraak (17u en 20u) dan betaal je meerkost.
De oorzaak ligt bij BASE
Dan is de herstelling gratis. Je betaalt wel nog meerkosten als je een afspraak in de avond of op zaterdag hebt.
De oorzaak ligt niet bij BASE
Dan is de herstelling betalend. Dit is het geval als bijvoorbeeld...
De afspraak gaat niet door
We rekenen dan € 85 aan, als...
Basiskost herstelling: verplaatsing en 15 minuten werk inbegrepen
€ 85
Extra werkuren herstelling (per 30 minuten): Werktijd na inbegrepen 15 minuten.
€ 25
Meerkosten herstelling 's avonds
€ 15
Meerkosten herstelling op zaterdag
€ 5
Dringende herstelling: Verplaatsing en 15 minuten werk inbegrepen.
€ 130
Prijzen zijn inclusief btw.