Tip: al gedacht aan een domiciliëring? Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over je factuur/aanrekening en regelt je bank de betaling automatisch.
Je kan je factuur/aanrekening online betalen via My BASE (Betaal een factuur/aanrekening) of de My BASE-app (Mijn facturen/aanrekeningen).
Is de knop niet zichtbaar? Als je je facturen/aanrekeningen betaalt met domiciliëring, gebeurt de betaling automatisch.
Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens en rekeningnummer ook terug op je factuur/aanrekeningen.
Hieronder de gegevens die je nodig hebt:
Opgelet: als je een memodatum ingeeft, hou er dan rekening mee dat dit niet hetzelfde is als de vervaldatum van de factuur/aanrekening. Om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd, geef je als memodatum dus minstens twee dagen voor de vervaldatum op.
Wil je niet alleen je eigen factuur/aanrekening betalen, maar ook die van iemand anders? Geef eenvoudig het gsm-nummer in waarvoor je wil betalen en het te betalen bedrag.