Hoe je huidige mobile verbruik nakijken?

Je hoeft niet te wachten totdat je je aanrekening/factuur ontvangt om de status van je verbruik te controleren. Wil je snel weten wat je nog over hebt in je abonnement of herlaadkaart? Dat kan in de My BASE-app of in My BASE! 

Goed om te weten: je recentste verbruik werd mogelijks nog niet meegeteld. Dat kan bijvoorbeeld het geval zijn wanneer je in het buitenland bent. 

Heb je de My BASE-app nog niet? Download die dan zeker!  

Met een abonnement

Je resterende mobiele data nakijken

  • Open de My BASE-app;  
  • Dan zie je meteen je resterende data onder "Jouw producten".  

Het verbruik van je opties of packs checken

  • Open de app;
  • Vanuit het startscherm, druk op jouw abonnement;
  • Druk dan op "Details van je verbruik";  
  • Je resterende opties verschijnen op het scherm.    

Met een herlaadkaart

Je belkrediet controleren

  • Open de My BASE-app;  
  • Druk op jouw product;
  • Je belkrediet verschijnt bovenaan (“Verbruik”).  

Heb je de My BASE-app nog niet? Download die dan zeker!  

Je mobiel verbruik via sms navragen

Stuur CONSULT naar 1912. Je ontvangt dan een sms met je resterende belkrediet, belminuten, sms’en en data die je nog overhebt.  

Verbruiksmeldingen en limiet buiten abonnement instellen

Wist je dat je verbruiksmeldingen kan instellen om verwittigd te worden via mail of sms zodra je data (GB) of opties bijna op zijn? Je kan ook een limiet buiten abonnement activeren om betalend verbruik buiten je abonnementsprijs te beperken tot een bepaald bedrag of volledig te blokkeren.