Je verbruikslimiet voor mobiel internet in het buitenland bedraagt standaard € 60,50 (incl. btw) bovenop je maandelijkse abonnement. Heb je je verbruikslimiet bereikt? Dan wordt deze dienst automatisch geblokkeerd.
Antwoord DATAROAMINGCONTINUE op de sms die je waarschuwt dat de dienst werd geblokkeerd (gratis bericht naar 8580). Je teller wordt op 0 gezet en je kan opnieuw het mobiele internet in het buitenland gebruiken.
Let op: je ontvangt geen waarschuwingen meer tot aan het begin van je nieuwe facturatieperiode (met abonnement) of tot de volgende maand (met herlaadkaart).
Klanten met een abonnement: we activeren je mobiele internet in het buitenland opnieuw bij het begin van je nieuwe facturatieperiode. Je ontvangt dan ook opnieuw de gewone waarschuwingen.
Klanten met een herlaadkaart: we activeren het mobiele internet in het buitenland opnieuw bij het begin van de volgende maand. Je ontvangt dan ook opnieuw de gewone waarschuwingen.