Hoe je BASE-abonnement veranderen?

Voldoet je abonnement niet meer aan wat je nodig hebt? Pas het eenvoudig aan in My BASE of in de My BASE-app! Ben je bijvoorbeeld tevreden over je tv-ervaring, maar heb je wel een hoger internetabonnement nodig? Dat kan! Jij kiest wat je aanpast.

Hoe?

Van BASE-abonnement veranderen?

Selecteer het product dat je wil aanpassen en kies dan welk product je wil nemen. Pas je jouw internet- of tv-abonnement aan, bevestig dan nog je installatieadres en eventuele je leveringsadres.

Waar moet je rekening mee houden?

Heb je momenteel een mobiel abonnement?

  • Wat je nog overhebt van je huidige abonnement, neem je niet mee naar je nieuwe plan.

Verander je van herlaadkaart naar abonnement?

  • Je gratis sms’en of belminuten neem je niet mee naar je abonnement. Die gebruik je dus best eerst op.
  • De resterende belwaarde trekken we af van je abonnement.

Heb je momenteel een smartphone op afbetaling? En...

  • ga je naar een duurder abonnement? Dan blijf je gewoon iedere maand je bijdrage betalen, tot je toestel volledig afbetaald is.
  • ga je naar een goedkoper abonnement? Dan is het mogelijk dat je het resterende bedrag van je smartphone bij de eerstvolgende factuur/aanrekening betaalt. Kijk dit na op de afschrijvingstabel die je bij de aankoop van je smartphone ontving.
  • Verander je van internetabonnement? Dan behoud je gewoon je modem.
  • De beschikbare data of je extra aangekocht volume van BASE limited Internet neem je niet mee naar BASE unlimited Internet.
  • Verander je van een tv-abonnement mét BASE TV-box naar één zonder? Vergeet dan zeker niet je toestel terug te sturen. Doe je dat niet, dan wordt er een restwaarde aangerekend. 
  • Verander je van tv-abonnnement zonder TV-box naar één mét? Dan sturen we de BASE TV-box naar je op.

De eerste factuur/aanrekening na je overstap kan er iets anders uitzien. Je betaalt namelijk een deel van je vorige abonnement, een deel van je nieuwe abonnement en je nieuwe abonnement voor de komende maand.