Limiet en meldingen voor (data)verbruik instellen/aanpassen

In My BASE  en de My BASE-app kan je zowel je verbruiksmeldingen instellen als je mobiel verbruik beperken in het binnen- en buitenland.

  • In My BASE ga je naar Mobiel onder Beheer je producten.
  • In de My BASE-app klik je jouw nummer aan onder Je producten.

Stel je verbruiksmeldingen in

Klik op de tegel Verbruiksmeldingen onder Beheer je verbruik.

  • Via het menu stel je in hoe (e-mail of sms) en wanneer je een bericht wil ontvangen over het dataverbruik binnen en buiten je bundel: als je 75%, 90% of 100% van je data hebt opgebruikt. Ook voor het verbruik van je opties kan je deze meldingen instellen.
  • Heb je een abonnement? Dan kan je ervoor kiezen om berichten te krijgen als je verbruik buiten je bundel oploopt.

Let op: wanneer je een van de ingestelde limieten bereikt, sturen we je een melding, maar blokkeren we je verbruik niet. Blijf je verder surfen? Dan blijf je data/opties verbruiken (binnen of buiten je bundel). 

Beperk je mobiel verbruik

Klik op de tegel Blokkeringen (op de website) of Limieten en blokkeringen buiten abonnement (in de app) onder Beheer je verbruik.

 Je kan er alle of bepaalde diensten uit- of inschakelen voor binnen- of buitenland en voor betalende nummers. Zo hou je zelf je uitgaven in de hand.