Je nieuwe BASE abonnement bestellen in de My BASE-app

Bij BASE geven we jou de volledige controle. Dus bepaal jij zélf hoe je je abonnement afsluit: online, … of nu ook in de My BASE-app! Je kiest welk abonnement bij je past en of je je nummer wil behouden. Op elk moment, waar je ook bent. Dat gaat supersnel én makkelijk. Bovendien geniet je altijd een online promo én hou je dankzij de app ook je verbruik onder controle.

Hoe werkt het? 

1. Download de app

Download de app in de App Store of Google Play. Kies in de app ‘Een nieuwe simkaart bestellen of activeren’ en vervolgens ‘Een simkaart bestellen’. Of kies ‘Een simkaart activeren’ als je je huidige nummer wil behouden.

2. Kies je abonnement

Kies het prepaid-, professional of postpaidabonnement dat bij je past.

 

3. Vertel ons nog even wie je bent

Vul je (wettelijk verplichte) persoonsgegevens aan. Dat kan manueel, of makkelijk via itsme als je een Belgische identiteitskaart hebt. 

 

4. Activeer je simkaart via de app

Registratie geslaagd? Je krijgt van ons een bevestigingsmail en de volgende werkdag versturen we je simkaart gratis met de post. Vervolgens kan je makkelijk je simkaart activeren in de My BASE-app of op base.be.

 

De voordelen van een abonnement via de My BASE-app?

  • Je hebt zelf de controle over je abonnement (en je verbruik)

  • Je sluit in enkele minuten je abonnement af, waar en wanneer je maar wil

  • Je kan makkelijk registreren via itsme of je identiteitskaart of paspoort

  • Je ontvangt direct je simkaart met de post en activeert ze meteen via de app

  • Je controleert je dataverbruik en stelt limieten in via de My BASE-app