Problemen met je online bestelling?

Een probleem met je online bestelling? Hier vind je alle oplossingen. 

Kijk dan het volgende na…

  • Betaal je met VISA of Mastercard? Zorg dat de naam en voornaam die je invult bij je leveringsadres, dezelfde zijn als die op je kaart.
  • Is de geldigheidsdatum van je kaart nog in orde?
  • Heb je voldoende saldo op je kaart?
  • Bestel je vanuit België en gebruik een binnenlandse bankkaart?
  • Dubbelcheck de nummers op je krediet- of bankkaart. Misschien gaf je een fout nummer in.

Nog altijd niet gelukt? Neem contact op met je bank.

Ik krijg een foutmelding bij de betaling

Contacteer ons, beschrijf wat er fout ging en welke foutmelding je precies krijgt. We helpen je zo snel mogelijk.

Opgelet: krijg je een foutmelding bij het betalen, als je op het logo van je bank klikt? Contacteer dan je bank.

Heb je geen bevestigingsmail van BASE gekregen nadat je de betaling succesvol uitvoerde? Contacteer ons en bezorg ons je betalingsbewijs. Hiermee verwerken we je bestelling zo snel mogelijk.

Goed om te weten: bestelde je een smartphone en weet je niet waar je pakket zich bevindt? Dankzij de Track & Trace-link van PostNL kan je je bestelling gemakkelijk volgen.

Het pakket is volgens Track & Trace afgeleverd, maar jij hebt niets ontvangen? Geen paniek, we kijken het samen met jou na! Contacteer ons en vermeld zeker je bestelnummer bij. Dat vind je terug in de e-mails die je na je bestelling kreeg. We helpen je zo snel mogelijk.

Is je BASE modem of BASE TV-box defect?

Kijk dan eerst na of er geen ander probleem is. Misschien is er een algemene storing of zijn de kabels niet (meer) goed aangesloten. Werkt je toestel nog niet. Lees dan wat je nog kan doen. 

Kocht je een wifi-booster of smartphone bij BASE?

Dan krijg je 2 jaar garantie. Meld je kapotte toestel aan:

  • je wifi-booster via dit webform.
  • je smartphone via repair.base.be of  in een BASE Shop in de buurt. Denk eraan om je betaalbewijs mee te brengen. Kan je dat niet meer vinden? Contacteer ons zodat we dit samen kunnen bekijken.

Bij sommige online bestellingen zijn we bij wet verplicht je te identificeren. 

Loop je als nieuwe klant vast omdat je manueel ingevoerde adresgegevens niet herkend worden? Of heb je niet het juiste identiteitsbewijs? Kom dan langs in een BASE Shop. We helpen je er graag verder met je probleem.

Heb je als bestaande klant problemen met je identificatie omdat onze systemen aangeven dat we je al kennen als klant? Dat los je op door in te loggen met je BASE-inloggegevens.

Om je simkaart te activeren, heb je de e-mail nodig waarmee we je informeerden dat je simkaart verstuurd werd. Daarin staat een link om je simkaart meteen en automatisch te activeren.

E-mail niet ontvangen of vind je 'm niet meer terug? Geen probleem. Vul je persoonlijke informatie manueel in via de My BASE-app of op base.be/activeer. Zo activeer je je simkaart in een oogwenk.