Mijn aanrekening/factuur klopt niet. Wat moet ik doen?

Is je factuur/aanrekening te hoog?

Kijk op je aanrekening/factuur na hoe dat komt.

Je vindt een overzicht van de kosten per rubriek of een overzicht van de kosten per oproep, sms en datavolume op je online factuur/aanrekening. Je kan op deze manier je factuur/aanrekening ook vergelijken met die uit het verleden.

Mogelijk is je aanrekening/factuur anders dan gewoonlijk omdat: 

  • je verbruik buiten je mobiel abonnement hebt. 
  • je abonnement aangepast werd. 
  • je extra volume kocht voor vast internet. 
  • er een restwaarde werd aangerekend voor een toestel dat (nog) niet werd teruggestuurd. 

Heb je nog vragen over je factuur/aanrekening? Contacteer ons.

Opgelet: We raden je aan om, in afwachting van de behandeling van je vraag, de factuur/aanrekening te betalen. Zo vermijd je de blokkering van je lijn(en). 

Niet akkoord met het bedrag? Contacteer ons binnen de maand na facturatiedatum. Als je dat niet doet, kan je betwisting als ongeldig beschouwd worden.

Net van abonnement veranderd?

Dan is het mogelijk dat het bedrag afwijkt. Lees er meer over