Kosten onbetaalde aanrekening/factuur

Elke aanrekening/factuur vermeldt een vervaldatum onder 'Te betalen voor'. Op die datum moeten we je betaling volledig ontvangen hebben. Is dat niet het geval? Dan sturen we je een herinnering. 

Als we 5 dagen na de eerste gratis herinnering geen betaling ontvangen, versturen we nieuwe herinneringen. De kosten daarvan vind je op je factuur/aanrekening onder 'Eenmalige kosten'.

Als we je betaling niet ontvangen, wordt de dienst die je niet betaalde geblokkeerd. Om je diensten opnieuw te activeren, betaal je je factuur/aanrekening en een deblokkeringskost van € 10 per BASE-dienst met een maximum van € 30.

Extra kost per herinnering

We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze

Particulier

Deze heb je

Zelfstandig

Deze heb je

Particulier

Deze heb je

Zelfstandig

Deze heb je

Eerste herinnering: Gratis
Verstuurd via sms, e-mail of post afhankelijk van je voorkeur.

Tweede herinnering: € 10
Verstuurd via sms, e-mail of post afhankelijk van je voorkeur.

Laatste herinnering: € 10
Verstuurd via sms, e-mail of post afhankelijk van je voorkeur.

Ingebrekestelling (altijd via brief): € 10

Deblokkeringskost (Meerdere mobiele nummers, TV-abonnementen of internetlijnen deblokkeren? Dan geldt deze kost per BASE-dienst): € 10 met een maximum van € 30.

Enkele tips:

  • De vooropgestelde betalingstermijn kan je altijd op je factuur/aanrekening terugvinden.
  • Betalen doe je het snelst via de My BASE-app, My BASE of op BASE.be. Zo ben je zeker dat we je betaling onmiddellijk ontvangen en vermijd je een herinneringskost.
  • Verlies je de datum geregeld uit het oog? Kies dan voor domiciliëring. Je betaling gebeurt automatisch, waardoor je laattijdige betalingen voorkomt.

Eerste herinnering: Gratis
Verstuurd via sms, e-mail, Doccle of post (zelfde verzending als factuur).

Tweede herinnering: € 10
Verstuurd via sms, e-mail, Doccle of post (zelfde verzending als factuur).

Laatste herinnering: € 10
Verstuurd via sms, e-mail, of post.

Ingebrekestelling (altijd via brief): € 15

Deblokkeringskost (Meerdere mobiele nummers, TV-abonnementen of internetlijnen deblokkeren? Dan geldt deze kost per BASE-dienst): € 10 met een maximum van € 30.

Enkele tips:

  • Betalen doe je het snelst via de My BASE-app, My BASE of op BASE.be. Zo ben je zeker dat we je betaling onmiddellijk ontvangen en vermijd je een herinneringskost.
  • Verlies je de datum geregeld uit het oog? Kies dan voor domiciliëring. Je betaling gebeurt automatisch, waardoor je laattijdige betalingen voorkomt.