Hoe word ik klant?

Dat is gratis, snel en eenvoudig. Klant worden kan op verschillende manieren.

Hoe bestellen?

Wil je alleen een mobiel abonnement of herlaadkaart? Dan is de My BASE-app the place to be!

Vanuit de app bestel je gratis een fysieke simkaart of eSIM. Je kan er aangeven of je een nieuw nummer wil of je huidige nummer graag behoudt. Dan bezorg je ons nog enkele persoonlijke gegevens waarna we een identificatiecheck doen.

Alles in orde?
  • Je fysieke simkaart krijg je binnen de 2 werkdagen in de bus. Simkaart ontvangen? Dan kan je ze meteen in de app activeren!
  • Een eSIM bestel en activeer je in de app in slechts enkele minuten.

Ontdek meer over de My BASE-app

  • Of je nu een herlaadkaart kiest of een mobiel abonnement, de My BASE-app gebruiken is altijd een goed idee. Zo hou je je verbruik onder controle, bekijk en betaal je aanrekeningen, stel je meldingen en limieten in en nog veel meer! Een abonnement bestellen via de app is nu nog niet mogelijk, maar daar werken we aan.
  • Heb je de app nog niet? Download 'm dan snel.

Bekijk onze mobiele, internet- en tv-abonnementen of herlaadkaarten en kies je ideale oplossing.

Hulp nodig? Geen probleem! We helpen je graag verder via de chat.

Gekozen? Klik op Bestel en volg de instructies op de website. 

Liever met één van onze medewerker chatten? Stuur ons gerust een bericht zodat een medewerker je kan helpen om een BASE-product dat bij jou past.

Je kan ons altijd telefonisch contacteren op 0800 66 311. We helpen je graag alles in orde te brengen!

Activeer en installeer je diensten

Je fysieke simkaart

Na bestelling je sturen we zo snel mogelijk je nieuwe simkaart op. Die moet je activeren voor je ze kan gebruiken. 

Bestelde je je simkaart ...

  • via de My BASE-app? Download en/of open de app. Volg daar de stappen om je simkaart te activeren of ga op je smartphone naar de link in de mail die we je stuurden na het verzenden van je simkaart.
  • via de website? Ga naar onze activatiepagina en volg de verschillende stappen. Vergeet niet om na activatie de My BASE-app te downloaden om je abonnement te beheren.
Je eSIM

Koos je voor een nieuw nummer?

Je kan meteen je nieuwe BASE-simkaart in je toestel steken. Zodra de activatie gebeurd is, zie je het BASE-netwerk verschijnen en kan je bellen, sms'en en surfen. 

Koos je ervoor om je nummer te behouden?

Blijf je huidige simkaart gebruiken tot het netwerk verdwijnt. Zodra dat het geval is, steek je je nieuwe BASE-simkaart in je toestel en ben je vertrokken!

Goed om te weten

  • Heb je een herlaadkaart? Dan moet je na activatie van de simkaart nog even herladen. Dat doe je het snelst via de My BASE-app.
  • Controleer bij je huidige operator of er contractuele verplichtingen zijn en of je eventuele verbrekingskosten moet betalen.

Bestelde je een internetabonnement?

  • Installeer je modem zelf of laat een technicus dit doen. 
  • Activeer de modem via BASE.be/selfstarter als je dit zelf doet. 

Bestelde je een tv-abonnement?

  • Installeer de BASE TV-box. 
  • Na installatie hoef je niets meer te activeren. Je kan meteen tv kijken.

Download de BASE TV-app op je smart-tv, smartphone of tablet en kijken maar! Er is geen activatie meer nodig. Heb je geen login? Maak die dan eerst aan.