Dat is gratis, snel en eenvoudig. Klant worden kan op verschillende manieren.
Wil je alleen een mobiel abonnement of herlaadkaart? Dan is de My BASE-app the place to be!
Vanuit de app bestel je gratis een fysieke simkaart of eSIM. Je kan er aangeven of je een nieuw nummer wil of je huidige nummer graag behoudt. Dan bezorg je ons nog enkele persoonlijke gegevens waarna we een identificatiecheck doen.
Bekijk onze mobiele, internet- en tv-abonnementen of herlaadkaarten en kies je ideale oplossing.
Hulp nodig? Geen probleem! We helpen je graag verder via de chat.
Gekozen? Klik op Bestel en volg de instructies op de website.
Liever met één van onze medewerker chatten? Stuur ons gerust een bericht zodat een medewerker je kan helpen om een BASE-product dat bij jou past.
Je kan ons altijd telefonisch contacteren op 0800 66 311. We helpen je graag alles in orde te brengen!
Na bestelling je sturen we zo snel mogelijk je nieuwe simkaart op. Die moet je activeren voor je ze kan gebruiken.
Bestelde je je simkaart ...
Koos je voor een nieuw nummer?
Je kan meteen je nieuwe BASE-simkaart in je toestel steken. Zodra de activatie gebeurd is, zie je het BASE-netwerk verschijnen en kan je bellen, sms'en en surfen.
Koos je ervoor om je nummer te behouden?
Blijf je huidige simkaart gebruiken tot het netwerk verdwijnt. Zodra dat het geval is, steek je je nieuwe BASE-simkaart in je toestel en ben je vertrokken!
Goed om te weten
Bestelde je een internetabonnement?
Bestelde je een tv-abonnement?
Download de BASE TV-app op je smart-tv, smartphone of tablet en kijken maar! Er is geen activatie meer nodig. Heb je geen login? Maak die dan eerst aan.