Menu
Particulieren
Zelfstandigen
Abonnementen
Smartphones
Internet + TV
Support
Abonnementen
Smartphones
Internet + TV
Support
fr
nl
en
fr
nl
en
Particulieren
Zelfstandigen
fr
nl
en
fr
nl
en
Abonnementen
Smartphones
Internet + TV
Support
Abonnementen
Smartphones
Internet + TV
Support
Support
Je producten beheren/aanpassen
Je producten beheren/aanpassen
Veelgestelde vragen
Alles over je online bestelling
Hoe je gsm-abonnement of herlaadkaart aanpassen/opzeggen?
Hoe je gsm-nummer overdragen aan een andere persoon of bedrijf?
Wat zijn de voordelen van BASE gsm-abonnementen?
Van BASE-abonnement veranderen?
Een bus- of tramticket van De Lijn kopen via sms
Alles over optie onbeperkt bellen
Weinig gebruik van je 0 euro-abonnement?
Hoe word ik klant?
Alles over Extra Data
Hoe een BASE-abonnement bestellen of aanpassen onder bewindvoering?
Welke herlaadkaart of abonnement heb ik en hoe kan ik de details ervan bekijken?
Graag meer mobiele data tegen een voordelige prijs?
Kan ik à la carte opties toevoegen aan mijn abonnement?
Roaming beperken/uitschakelen in het buitenland
Wat zijn internationale oproepen en roaming?
Tips & tricks om gemakkelijk te bellen, sms'en en surfen in het buitenland
Je huidige gsm-nummer wanneer je van abonnement of provider verandert
Moet ik met een BASE-abonnement instellen hoeveel ik wil kunnen bellen en surfen?
Hoe mijn voicemail uitschakelen/gebruiken in het buitenland (en hoeveel kost het)?
Je browser is verouderd
Wil je graag alle functionaliteiten van onze website gebruiken? Update dan je browser of installeer een andere browser. Zo ben je zeker dat de pagina’s die je bezoekt functioneren zoals ze bedoeld zijn
Edge
Firefox
Chrome
Ok, begrepen
Meer info