Om toegang te krijgen tot My BASE, de My BASE-app of de My BASE TV-app heb je alleen een login nodig. Deze bestaat uit een e-mailadres en een wachtwoord. Koppel je jouw mobiele nummer aan je e-mailadres, dan kan je ook met je mobiele nummer inloggen.
Ben je net klant geworden bij BASE? Dan krijg jij als contracthouder een mail toegestuurd om je login aan te maken. Klik op de link in de mail en volg de stappen. Zodra je login is aangemaakt, kan jij jouw BASE-diensten volledig beheren.
Heb je geen uitnodigingsmail ontvangen? Maak dan nu snel je login aan! Dan ontvang je de mail.
Als contracthouder en beheerder van het account kan jij extra gebruikers toevoegen en hun rol aanpassen. Zij krijgen dan ook toegang tot de My BASE en My BASE-app, maar ze kunnen bijvoorbeeld geen aanpassingen uitvoeren op het abonnement of aanrekeningen/facturen raadplegen.
Lees dit artikel om meer te weten over de verschillen tussen houder en gebruiker van de BASE-account.
Je hoeft geen mail te krijgen van de contracthouder/beheerder om een login als gebruiker aan te maken.
Waarom je gsm-nummer koppelen aan je login? Twee voordelen. Ten eerste kan je dan je verbruik en je producten bekijken. Ten tweede kan je gsm-nummer dan ook worden gebruikt als login, naast je e-mailadres.
Wist je dat?
Je kan meerdere gsm-nummers koppelen aan een login. Met deze nummers kan je je dan ook aanmelden met hetzelfde wachtwoord.
Wil je dat een login geen toegang meer heeft tot je huishouden? Dan kan de persoon zelf de login verwijderen. Als beheerder kan je de login zelf ook loskoppelen. De gebruiker kan zich nadien nog wel aanmelden met de login, maar deze is niet langer gekoppeld aan het oorspronkelijke account. De gebruiker kan dan ook geen producten of gegevens meer zien.
Wil je jouw e-mailadres wijzigen? Dan kan je dit zelf aanpassen in My BASE.
Je kan een gebruiker tot beheerder maken of omgekeerd. Lees hier meer over de verschillende rollen die bestaan en hoe je deze kan aanpassen.