Je vindt er alle gegevens (bedrag, mededeling) om je betaling uit te voeren alsook de bankgegevens van BASE (bankrekeningnummer).
Heb je net je eerste (nieuwe) aanrekening ontvangen? Dan heb je misschien wat vragen. Hier vind je alles wat je moet weten over je (eerste) BASE-aanrekening.
We kunnen je gegevens niet ophalen. Maak zelf je keuze
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Deze heb je
Het bovenste onderdeel van je aanrekening bevat de belangrijkste informatie:
Je vindt er alle gegevens (bedrag, mededeling) om je betaling uit te voeren alsook de bankgegevens van BASE (bankrekeningnummer).
Op de tweede pagina van je aanrekening vind je een gedetailleerd overzicht van je producten, diensten en verbruik.
Hieronder vind je een overzicht van je abonnementen (mobiel, internet en/of tv) en het maandelijks bedrag dat je ervoor betaalt voor volgende maand. Geniet je van een korting? Dan wordt deze ook hier verrekkend.
Je vindt ook een algemeen overzicht van je verbruik (oproepen, sms’en , data (GB), …) voor de afgelopen periode. Heb je buiten je mobiel abonnement verbruikt of heb je extra volume aangekocht voor vast internet? Dan zie je dat extra verbruik ook daar verschijnen.
Derden zijn nationale en internationale providers die hun diensten aanbieden via de nummers Voice Premium, de verkorte nummers SMS Premium of via PayByMobile (Direct Operator Billing). Dankzij deze diensten kan je via je factuur/aanrekening of prepaid beltegoed bijvoorbeeld een sms-ticket van De Lijn kopen, deelnemen aan spelletjes en wedstrijden, chatten, ringtones, muziek of apps uit een app store downloaden, toegang krijgen tot exclusieve websites, enz.
Je zal je aankopen bij derdenproviders op je aanrekening/factuur zien staan, onder de rubriek 'diensten van derden'.
Meer weten over diensten van derden
Heb je recht op een compensatie? Deze wordt automatisch in mindering gebracht op je eerstvolgende aanrekening als de storing volledig opgelost is. Dat zie je bij de samenvatting op de eerste pagina en bij de detailbijlage onder compensaties: compensatie na dienstonderbreking.
Let wel, was er net na de storing al een aanrekening onderweg? Dan zal de compensatie pas zichtbaar zijn op de daaropvolgende aanrekening.
Eerst zie je het totaalbedrag voor deze aanrekening.
Deze rubriek geeft weer hoeveel data (GB) of andere bundels je hebt overgedragen naar volgende maand, bijvoorbeeld dankzij Data Jump.
Hier geven we je enkele handige tips in verband met je aanrekening.
Een domiciliëring vraag je snel en eenvoudig aan in de My BASE-app of via My BASE. De bedragen gaan automatisch van je rekening. Zo maak je je geen zorgen en komen je betalingen altijd op tijd binnen!
Activeerde je een domiciliëring? Dan kan het zijn dat je je volgende aanrekening toch nog per overschrijving moet betalen. Dit komt doordat een domiciliëring pas na een paar dagen actief is. Je kan dit gemakkelijk nakijken onder ‘Betalingsinformatie’ op de eerste pagina van je aanrekening.
Dankzij de My BASE-app of My BASE betaal je je aanrekening in enkele seconden.
Klik in de My BASE-app op het tabblad 'Facturatie'. Klik vervolgens op 'Het nog verschuldigde saldo betalen' en kies een betalingsmethode.
Klik in My BASE op 'Aanrekeningen' op het startscherm. De knop 'Nu betalen' verschijnt onder je saldo. Klik erop en volg de stappen om te betalen.
Verkies je een klassieke overschrijving? Je vindt de betalingsgegevens en rekeningnummer ook terug op je aanrekeningen. Hieronder de gegevens die je nodig hebt:
Opgelet: Wanneer je een memodatum invult, gebruik dan een datum die minstens twee dagen voor de vervaldatum valt, om te vermijden dat je lijn wordt geblokkeerd.
Ontvang je je aanrekeningen nog altijd per post, maar krijg je ze liever in je mailbox? Dan is het tijd om over te schakelen naar de digitale aanrekening. Het is simpel, handig en snel. Lees hier hoe je dit doet.